Retourneren

Je bent hier:

Retourneren is mogelijk via ons retouradres.

Je online aankoop kun je binnen 14 dagen terugsturen. Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen vanaf 1 dag na ontvangst van de bestelling
  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd (passen mag wel), indien redelijkerwijs mogelijk.
  • De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel, indien redelijkerwijs mogelijk.
  • Voor online aankopen geldt: Niet goed? Geld terug!

Terugsturen naar het retouradres

Stuur je bestelling binnen 14 dagen terug naar ons retouradres.

Harder en Heek
t.a.v. Klantenservice
Leliendaal 362
1112 WH Diemen Nederland

Wanneer je de retourzending bij een postkantoor afgeeft, ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit altijd, hier kunnen we om vragen. Dit is jouw bewijs dat je iets hebt teruggestuurd.

Retourkosten
Retourkosten zijn voor de klant. Hebben wij een fout gemaakt en/of hebben we het verkeerde artikel opgestuurd, dan krijg je de gemaakte retourkosten teruggestort. Ontvang je van ons een beschadigd artikel? Ook dan vergoeden wij de gemaakte verzendkosten.

Klachten over artikelen
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 3 werkdagen te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar ons retouradres. In dit geval vergoeden we de gemaakte verzendkosten achteraf. Let op! Dit geldt alleen voor verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen.

Heb je een andere klacht? Neem dan contact met ons op. We proberen je klacht altijd zo snel mogelijk te behandelen.

Terugbetaling
Eventuele terugbetalingen vinden plaats binnen 10 werkdagen. Mocht je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op.

Disclaimer
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Harder en Heek niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd bij het postkantoor om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed.